Δομημένη Διδασκαλία TEACCH από το UNC

 



Το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας (University of North Carolina), που δημιούργησε και καθιέρωσε το Πρόγραμμα για τον Αυτισμό TEACCH και ως επίσημος φορέας Εκπαίδευσης παγκοσμίως, πραγματοποιεί στην Αθήνα, σε συνεργασία με το Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου, την Πρακτική Εκπαίδευση στο Πρόγραμμα για τον Αυτισμό TEACCH (Δομημένη Διδασκαλία TEACCH).

Η Εκπαίδευση είναι απόλυτα πρακτική και διαδραστική, σχεδιασμένη και υλοποιημένη από τους ανθρώπους του TEACCH και βασισμένη στις αρχές της εκπαιδευτικής διαδικασίας του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας. 


TEACCH Fundamentals of Structured TEACCHing
~~~~~~~~~
📌 Αθήνα
25-27 Απριλίου 2025
ώρες: 09:30 - 17:00
(οι παραπάνω ημέρες είναι την περίοδο των σχολικών διακοπών)

Δηλώστε ενδιαφέρον ΕΔΩ
~~~~~~~~~
✖ Αυστηρά περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων



🗣 Η Εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί από δύο ειδικές εκπαιδεύτριες στο Πρόγραμμα TEACCH, που ανήκουν στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας (UNC). 

▪️ Ashley Tripp, MS, LMFT
Assistant Director of Training
Clinical Instructor, Department of Psychiatry

▪️ Janet Martin

Director of TEACCH for Toddlers



❗ Η γλώσσα διεξαγωγής της Εκπαίδευσης είναι η αγγλική, με ταυτόχρονη διερμηνεία στα ελληνικά
Οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν όποια από τις δύο γλώσσες επιθυμούν!
Οι εξειδικευμένοι διερμηνείς, είναι εξοικειωμένοι με την Εκπαίδευση στο Πρόγραμμα TEACCH, καθώς έχουν συνεργαστεί με την εκπαιδευτική ομάδα του UNC σε όλες τις προηγούμενες Εκπαιδεύσεις TEACCH που πραγματοποιήθηκαν από το Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου!



Περιγραφή: 
Το Σεμινάριο «The Fundamentals of Structured TEACCHing» είναι μια τριήμερη πρακτική εκπαίδευση η οποία παρέχει στους συμμετέχοντες την πλήρη επισκόπηση των μαθησιακών στυλ σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, στο φάσμα του αυτισμού, καθώς και του Structured TEACCHing (Δομημένη Διδασκαλία). Το Structured TEACCHing εστιάζει στην κατανόηση των διαγνωστικών συμπτωμάτων και των μαθησιακών στυλ των ατόμων στο φάσμα, καθώς και στη χρήση οπτικών βοηθημάτων για την παροχή νοήματος, την προώθηση της αυτονομίας και αξιοποίηση των δυνατών σημείων του ατόμου. Οι συμμετέχοντες θα διδαχτούν επίσης, μέσω της χρήσης των αρχών της Δομημένης Διδασκαλίας, στρατηγικές  διαχείρισης της συμπεριφοράς η οποία πυροδοτείται από προηγούμενα αίτια.  Η εκπαίδευση αυτή θα περιλαμβάνει, παρουσιάσεις, video (βιντεοσκοπημένα πραγματικά περιστατικά), αλληλεπιδραστικές συζητήσεις και πρακτικές δραστηριότητες σε μικρές ομάδες. 


Στόχοι:
Αναγνώριση των στυλ μάθησης των ατόμων στο φάσμα του αυτισμού 
Ο σχεδιασμός της φυσικής οργάνωσης των χώρων μάθησης 
Η εκπόνηση εξατομικευμένων προγραμμάτων και συστημάτων εργασίας 
Ανάπτυξη οπτικής δομής με νόημα, για το άτομο στο οποίο απευθύνεται, και που προάγει την ανεξαρτησία στις δραστηριότητες εκπαίδευσης, αναψυχής και καθημερινής διαβίωσης. 
Εφαρμογή μιας προσέγγισης επίλυσης προβληματικών συμπεριφορών που βασίζεται σε προηγούμενο αίτιο με τέτοιο τρόπο ώστε οι μαθητές να έχουν την αναμενόμενη συμπεριφορά.


Περιεχόμενο: 
Ενότητα 1: Τα στυλ μάθησης στο φάσμα του αυτισμού:
Περιγράφουμε τα διαγνωστικά κριτήρια για το Φάσμα Διαταραχής του Αυτισμού
Προσδιορίζουμε τα μοναδικά στυλ μάθησης που συνδέονται με τον αυτισμό 

Ενότητα 2: Εξατομικευμένα προγράμματα 
Στόχοι:
Κατανόηση των στυλ μάθησης και των συμπεριφορών που μπορούν να αντιμετωπιστούν μέσω ενός προγράμματος  
Προσδιορισμός των στοιχείων του προγράμματος 
Σχεδιασμός εξατομικευμένου προγράμματος για την υποστήριξη των αυτόνομων μεταβάσεων μέσα στο περιβάλλον του ατόμου 

Ενότητα 3: Συστήματα Εργασίας
Στόχοι: 
Κατανόηση των στυλ μάθησης και των συμπεριφορών που μπορούν να αντιμετωπιστούν από ένα σύστημα εργασίας 
Προσδιορισμός των στοιχείων του συστήματος εργασίας 
Σχεδιασμός εξατομικευμένου συστήματος εργασίας για την υποστήριξη της ολοκλήρωσης των δραστηριοτήτων ή των εργασιών 

Ενότητα 4: Δομή Υλικού και Οπτικά Βοηθήματα: 
Κατανόηση των στυλ μάθησης και των συμπεριφορών που μπορούν να αντιμετωπιστούν από την δομή του υλικού και τα οπτικά βοηθήματα 
Εφαρμογή εξατομικευμένης δομής υλικών και οπτικών βοηθημάτων που βοηθούν:
o Στην υποστήριξη της εκμάθησης της δεξιότητας 
o Την μεγαλύτερη αυτονομία στην αλληλουχία και το σχεδιασμό 
o Στην ενεργοποίηση και κατεύθυνση της προσοχής στις σημαντικές λεπτομέρειες 
o Στην ανάπτυξη οργανωτικών στρατηγικών 

Ενότητα 5: Άτυπη Αξιολόγηση
Στόχοι:
Κατανόηση του σκοπού και των στρατηγικών της διενέργειας άτυπων αξιολογήσεων 
Κατανόηση του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιείται η άτυπη αξιολόγηση για την ανάπτυξη εξατομικευμένων διδακτικών στρατηγικών.
Περιγραφή της διαδικασίας της άτυπης αξιολόγησης, της διδασκαλίας και της αναδιαμόρφωσης 

Ενότητα 6: Φυσική Οργάνωση 
Στόχοι: 
Κατανόηση των στυλ μάθησης και των συμπεριφορών που μπορούν να αντιμετωπιστούν από τη φυσική οργάνωση του χώρου 
Σχεδιασμός της αίθουσας διδασκαλίας (σχολείο / σπίτι / θεραπευτήριο) βάσει του προγράμματος σπουδών και των μαθησιακών αναγκών των μαθητών 
Σχεδιασμός μιας σαφώς οργανωμένης και τμηματοποιημένης αίθουσας διδασκαλίας, βάσει των αναγκών των ατόμων για όρια  και πλαισίωση 

Ενότητα 7: Ευελιξία και Γενίκευση 
Στόχοι:
Ανάπτυξη στρατηγικών και δραστηριοτήτων για διδακτική ευελιξία.
Ανάπτυξη στρατηγικών για τη διδασκαλία της γενίκευσης των δεξιοτήτων σε διαφορετικές δραστηριότητες, διαφορετικά περιβάλλοντα και διαφορετικούς ανθρώπους.

Ενότητα 8: Διαδικασία Επίλυσης Προβλημάτων της Συμπεριφοράς 
Στόχοι:
Αναπλαισίωση της ερμηνείας της συμπεριφοράς από την οπτική γωνία του αυτισμού 
Κατανόηση της αξίας μιας προ-δραστικής και προληπτικής (βάσει του προγενέστερου αιτίου) προσέγγισης της διαχείρισης της συμπεριφοράς 
Ολοκλήρωση της διαδικασίας επίλυσης προβλημάτων της συμπεριφοράς σύμφωνα με το TEACCH, μέσω της δημιουργίας υποθέσεων για τις συμπεριφορές, από την οπτική γωνία του αυτισμού 



Στην Εκπαίδευση παρέχονται:
📜 πιστοποιητικό παρακολούθησης που χορηγείται από το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας
📖 υλικό Εκπαίδευσης (παρουσιάσεις και συνοδευτικό υλικό)
☕ καφές και ελαφρύ γεύμα στα διαλείμματα


Η Εκπαίδευση στο Πρόγραμμα TEACCH απευθύνεται σε:
- επαγγελματίες και φοιτητές
• Λογοθεραπευτές
• Εργοθεραπευτές
• Ειδικούς Παιδαγωγούς
• Ψυχολόγους
• Παιδαγωγούς Προσχολικής Ηλικίας
• Παιδαγωγούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
• Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης


❗ H προεγγραφή είναι απαραίτητη

👉 Δείτε επίσης...
Τριήμερη Εκπαίδευση στην Πρώιμη Παρέμβαση με το TEACCH, από τις 22 έως τις 24 Απριλίου, στην Αθήνα. Περισσότερα: ΕΔΩ.

Κάντε κλικ ΕΔΩ και συμπληρώστε την αίτηση για τη συμμετοχή σας στην Εκπαίδευση TEACCH.



❕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 
📞 6986180630
📧 edu@diepistimoniko.gr